Thoughts [5]

” De mult nu mai am incredere in mine, in fortele mele, in ce voi face eu de acum inainte. Eu exist, atita doar. Lucrez, maninc, dorm si apoi reiau totul de la capat. In orele libere imi aduc aminte de tot ce am trait, tata, mama, eu. Repet asta in fiecare zi. Ma gindesc la toate cite s-au intimplat. Si nu ma pot desprinde de acest trecut, desi o doresc uneori. Totusi revin intre fantasmele mele. Pe unele le iubesc, pe altele le urasc. Eu sint prizonierul unor fapte care s-au petrecut deja, si care au fost multe, mult prea multe, ca sa-mi ajunga, pentru a-mi ocupa tot timpul si sa nu-mi mai dea ragaz pentru a ma gindi la viitor, la ce voi face eu de acum inainte. De altfel nici nu ma intereseaza prea mult. Viata mea e in trecut. Acolo sint eu. Asa cum nu ma intereseaza viitorul, nu ma intereseaza nici prezentul, decit in masura in care pot sa traiesc linistit si sa fiu lasat in pace.
Intelegi? ”

~ George Timcu in „Lungile apusuri de soare”

About frreaky

Hopeless but optimistic I am !
Acest articol a fost publicat în Meditation, sad, Thoughts și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

