Creierul meu si cei 69 de pitici..

N-am scris de mult si nici n-am avut pofta de scris, si am fost prea ocupata, si viata mea e prea incarcata (luind in vedere ca din vreme-n vreme nu am cu ce sa ucid timpul).

Zecile de cintece pe care le cintam zi de zi la chitara mi-au devenit prea cunoscute. Serialul la care ma uit se bazeaza pe aceeasi tema. Colegii mei sint dragut de groaznici ca de obicei. Sint obosita de aceeasi profesori. M-am saturat de engleza, deja cred ca o stiu la perfectie si am nevoie de o alta limba straina. Profesorii imi sunt banal de cunoscuti, procesul lor de invatare e aceeasi, nici o diversitate. Relatia mea cu cei doi prieteni ai mei nu s-a schimbat. Nici in bine, nici in rau. Nici o cotitura in viata mea. Totul e prea normal.

Poate e normal sa spun asta la sfirsitul anului de invatamint dar e deja prea mult pentru mine. Sau prea putin, nu stiu.
Unii vreau putina stabilitate in viata. Unii viseaza la o locuina permanenta deoarece calatoresc prea mult iar eu las la pamant modul de viata pe care ei si l-ar dori.
Eu vreau adrenalina. Sau macar schimbare.

Scoala e o rutina.
Casa e o rutina.
Plimbarile pe aleea sint o rutina.
Totul e o rutina.
Viata mea e o rutina.

Vreau s-o schimb. Vreau sa schimb totul. Scoala, profesorii, colegii, „prietenii”, invatarea.

Si am s-o fac.

Vreau sa invat linga casa. Vreau sa ies afara cu prietenii de la scoala, sa nu fiu nevoita sa ma urc in troleibus si sa merg cinci statii ca sa vad pe cineva. Vreau sa vin pina acasa cu cineva, nu mai vreau sa vin cu rutiera si sa fiu mereu atenta sa nu trec peste statia la care trebuie sa ma opresc. Vreau ca parintii mei sa stie ca sint in siguranta.

Nu mai vreau pereti albastri. Nu vreau ca patul meu sa scirtie cind fac exercitii inainte de culcare.

Vreau sa ma bronzez vara asta cum nu m-am bronzat niciodata.

Vreau multe. Si le voi avea pe toate.
Cum?

Pentru ca pot.

~Hugzz =)

About frreaky

Hopeless but optimistic I am !
Acest articol a fost publicat în De suflet..., freaky, Ginduri, love, Meditation, Nice, Nice thoughts =P, Reality, sad, time și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

